Passen a disposició judicial els quatre individus acusats de cometre nombrosos robatoris a xalets de Mallorca
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Els alemanys suposen una tercera part dels visitants a Mallorca
En xifres absolutes, l’alemany és el principal mercat emissor cap a les Balears, tant en despesa com en volum, en nombre de turistes. L’any passat arribaren a les Illes prop de cinc milions de turistes alemanys. Això suposa una lleu caiguda, de prop del 2 %, en comparació amb l’any 2024.
Tots dos varen ser anys de rècord de turistes. La caiguda del turisme alemany es produeix, sobretot, en els mesos centrals de l’estiu, en plena temporada, de juny a setembre. En canvi, en temporada baixa, registra petits increments.
En el conjunt de les Balears, els alemanys representen un de cada quatre turistes que arriben, però és pel pes que tenen a Mallorca. A cada illa és diferent. A Mallorca, els alemanys en representen una tercera part: més de quatre milions i mig.
En canvi, a la resta d’illes, el pes és molt menor. A les Pitiüses, els alemanys són el sisè mercat, no arriben ni al 8 % del total. A Menorca, el pes encara és menor: no arriba al 4 % del total. Sumen poc més de 65.000 turistes, una desena part del que representen els espanyols.
El que sí que ha pujat el 2025 és la despesa que han fet els alemanys: més de 6.100 milions d’euros. Per a aquesta temporada, les previsions, diuen des del sector, són bones; tot i que amb cautela. Preocupa la situació geopolítica mundial i un possible escenari de recessió a Alemanya.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar