La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Consideren que aquestes limitacions "no estan previstes" en el tractat del Brexit
Desenes de vaixells de pesca francesos provinents de ports de Normandia i de Bretanya s’han concentrat aquest dijous a l’illa de Jersey, en el canal de la Mànega. Ho han fet per a protestar contra les restriccions que se’ls han imposat per a pescar en les aigües d’aquesta illa sota jurisdicció britànica.
Consideren que aquestes limitacions “no estan previstes” en el tractat del Brexit subscrit entre el Regne Unit i la Unió Europea.
El Govern britànic ha enviat dues patrulleres en resposta a les amenaces de represàlies llançades pel Govern francès, com el tall del subministrament d’electricitat a Jersey a través d’un cable submarí des de les costes franceses.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals