Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

El Regne Unit considera provat que llagostes, pops i crancs són animals que senten dolor i angoixa i prohibirà bullir-los en viu
Un estudi britànic diu que les llagostes són animals capaços de sentir dolor i angoixa i per aquest motiu, el Regne Unit prohibirà bullir-les vives. A Menorca, pescadors i cuiners veuen amb expectació la tendència europea de legislar sobre el benestar animal de crustacis i pops i els efectes negatius que pot tenir sobre la seva activitat.
La llagosta és un dels ingredients estrella de la cuina menorquina i part del manteniment del sector pesquer de l’illa, que procura que l’animal arribi viu a la cuina, on és sacrificada segons les necessitats de cada recepta.
Per al cuiner David Coca, els processos per sacrificar la llagosta poden modificar el seu sabor i que sempre s’intenta que la mort sigui el més ràpida possible.
Però de cada vegada són més els països que prohibeixen pràctiques com arrabassar les mordales o bullir en viu, perquè consideren que existeix un patiment innecessari per a l’animal, i exigeixen que abans se l’atordeixi, per exemple, amb una descàrrega elèctrica. El darrer a sumar-s’hi ha estat el Regne Unit, que acaba d’incloure dins la llista d’animals considerats sensibles les llagostes, els pops i els crancs.
Des de la confraria de pescadors de Ciutadella reconeixen que la sensibilitat de la societat respecte aquestes qüestions està canviant, i veuen probable que Espanya acabi aplicant lleis en aquesta línia com estan fent d’altres països europeus.
De moment, l’estudi científic en el qual s’ha basat el Parlament britànic per a la reforma de la seva llei de benestar animal considera provat que les llagostes senten dolor i angoixa, com els animals vertebrats.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols