El 40% dels visitants són italians i, fins i tot, molts negocis estan regentats per italians. Això fa que les previsions no siguin massa optimistes.
Leonardo Tonno és originari del nord d’Itàlia, una de les principals zones afectades pel coronavirus. És propietari d’un restaurant a Formentera que obri durant la temporada turística i en el qual cada any hi treballen els mateixos cambrers. Tots ells viuen al país transalpí i es veuen afectats per les restriccions que s’estan aplicant. Leonardo volia obrir per Setmana Santa, però ho posposarà.
La comunitat xinesa de l’illa també s’ha vist afectada. Li és el propietari de l’únic restaurant xinès que hi ha a Formentera i dos dels seus treballadors es troben en quarantena a la Xina. Li es planteja prendre mesures si la situació no millora.
Tot i que encara no s’ha detectat cap cas de coronavirus a Formentera, els empresaris es troben preocupats. Més tenint en compte que el 40% dels nostres visitants procedeixen d’Itàlia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre