Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'artista vienès inaugura una mostra abstracta i expressiva marcada pel seu pas per l'illa
L’obra de l’artista vienès Peter Marquant s’exposa des d’ahir a la Casa de Cultura ses Cases Noves de Santanyí. Una exposició organitzada amb motiu dels actes de celebració de les Festes de Sant Jaume. Les pintures expressives i abstractes de Marquant, que va arribar a Mallorca fa una quarantena d’anys, s’inspiren en els colors i els paisatges de l’illa, que han marcat la seva obra. Hi dedica, diu, una especial atenció als ametlers, per formar l’exposició ‘Terra i mar’, que es pot visitar fins al dia 20 d’agost.
Diu que els colors que es troben a Mallorca no es troben al nord d’Europa i que això l’inspira per pintar els seus quadres: “Els colors són molts forts, frescos, en el nord no n’hi ha tant, aquí tot està molt comprimit i en poc espai”. A l’exposició, de quadres recent pintats durant els darrers mesos, s’hi troba el camí que l’artista veu cada dia prop de casa seva, a Es Llombards. “Són quadres realistes, però abstractes, i en alguns no vull ser tan naturalista”, diu, i conta que ell sempre ha sortit d’una escola abstracte.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet