Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Prop d'una vintena de músics han pujat a l'escenari per celebrar els 15 anys de trajectòria de la banda
Aquest dimarts vespre, al Teatre Principal de Palma, hi hem vist un elenc de luxe. Prop d’una vintena de músics han pujat a l’escenari per celebrar els 15 anys de trajectòria de la banda Petit. Emmarcat en el projecte Els Principals d’IB3, ‘Petit & Friends’ han oferit un concert únic, ple d’emocions i autenticitat.
El seu nom és Petit, però la banda que l’ha acompanyat, ha estat ben grossa. El grup del músic Joan Ernest Castells compleix 15 anys damunt els escenaris. El grup ha repassat els seus grans èxits dels darrers 15 anys. Viatges emocionals que ha interpretat acompanyat de bons amics i artistes destacats de l’escena illenca. Petit és música personal que balla entre el folk, l’R&B, l’americana i la bossa nova. I per molt que passin els anys, continua fent de les cançons, petites grandeses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%