El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
Pel que fa a la situació als hospitals, tornen a registrar nivells mínims com els que hi havia a finals de juliol, just abans de la segona onada
163
Salut registra un petit repunt en els contagis. Aquest dimarts s’han notificat 59 casos més però són molt superiors les altes: s’han comunicat 75 persones curades més.
També creix, malauradament, la xifra total de defuncions amb un total acumulat de 845 des que va començar la pandèmia. La darrera defunció comunicada correspon al mes de gener.
Els casos actius baixen, avui hi ha 458 persones que passen la Covid. I la taxa de positivitat puja i frega gairebé el 2%.
Pel que fa a la situació als hospitals, tornen a registrar nivells mínims com els que hi havia a finals de juliol, just abans de la segona onada. A Mallorca hi ha 11 pacients a les plantes Covid, és un manco que ahir, i també baixen les UCI, on hi ha 6 pacients crítics, 2 menys que ahir.
A Menorca no hi ha canvis i no hi ha cap pacient hospitalitzat per Covid. I a Eivissa, hi ha 6 pacients a planta, és un menys que ahir i només en queda un a l’UCI, la mateixa xifra que ahir.

Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta