El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Dos ferits van ser traslladats a l'Hospital d'Inca. Joan Vanrell, que va coronar el pi el 2009, ho ha tornat a fer enguay
Moment en què es va xapar el pi de Pollença per la meitat.
497Devers les 21.08 hores, es va xapar el pi de Pollença per la meitat mentre es maniobrava a dins la plaça Vella. Des de l’extrem de la ramera, s’havia cedit massa fort fins que el pi no va aguantar i es va partir en dos. Dues persones d’una vintena d’anys van quedar ferides i van ser traslladades a l’Hospital d’Inca.
El pi va quedar amb 15 metres d’alçada, dels gairebé 24 metres que en feia.
Al capvespre, però, durant el transport del pi, el carretó es va trabucar i va fer retardar l’entrada de l’arbre a la plaça Vella del poble. En l’incident, un policia local i un jove van resultar ferits lleus. El carretó no es va poder utilitzar més i l’arbre va haver de ser traslladat a pes fins a la plaça.
Finalment, el pi va ser coronat per Joan Vanrell a la 1.08 hores, el qual ja el va coronar l’any 2009.

Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles