Segon precinte a una obra il·legal de ses Casetes des Capellans
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
La posada en marxa d'aquesta Comissió es troba entre els punts dels Acords pels Canvis que PSIB, Podem i MÉS signaren a principi de legislatura
Així ha acabat la primera comissió sobre l’auditoria del deute. Sense acord i amb discrepàncies evidents entre els signants dels Acords pel Canvi que han estat incapaços aquest divendres d’aprovar un pla de treball.
PSIB i MÉS havien presentat la seva proposta i Podem, una altra d’alternativa. Dos plantejaments força similars: analitzar l’origen dels gairebé 9.000 milions de deute que acumula el Govern amb un principal escull: la necessitat de fer una auditoria externa.
El PP, que havia anunciat durant la comissió que s’hi abstindria, davant el desacord de PSOE i MÉS amb Podem, ha optat per votar-hi en contra. Els conservadors creuen que seria més útil una comissió d’investigació sobre Sa Nostra.
Ara, els grups tenen de termini fins a dijous per presentar, una vegada més, els seus plans de treball. Divendres que ve la Mesa es tornarà a reunir per convocar de nou la Comissió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
Entre els migrants hi ha almenys nou dones i dos infants petits; una dona ha estat atesa pel 061 per molèsties a les cames
La mare, de 86 anys, ha desnonat la seva filla junt amb els seus quatre fills i una neta de 12 anys