Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Serà la tercera dona a rebre aquest honor, després de la botànica Maria Àngels Cardona i de la benefactora Casilda Caymaris
Nascuda a Ciutadella el 1937, Pilar Benejam Arguimbau està considerada un referent de la renovació pedagògica a Espanya. Va exercir de mestra 10 anys abans de començar la carrera de pedagoga, una experiència que considera clau per ensenyar a ensenyar.
Crítica amb el sistema espanyol d’ensenyament, Benejam s’ha mostrat sempre partidària que l’Estat
fixi les regles generals, però deixi a les escoles autonomia per desenvolupar els seus projectes. Considera els temaris formatius massa extensos i rígids. Celebra el canvi en la formació del professorat de secundària, a qui abans només s’exigia un curs posterior a la carrera.
El plenari de l’Ajuntament de Ciutadella aprovà ahir anit per unanimitat la proposta de nomenament de
Benejam com a Filla Il·lustre de la ciutat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia