Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

El jutge proposa jutjar a Tolo Cursach per liderar una organització criminal
El jutge Miquel Florit ha tancat la instrucció de la peça principal del cas Cursach. A més de l’empresari, Tolo Cursach, al llistat d’investigats figura l’exdirectora general de Turisme, Pilar Carbonell, i el número dos de Cursach, Bartomeu Sbert.
Segons recull la interlocutòria de continuació de les diligències prèvies dictada aquest divendres per Florit, que substitueix en aquesta causa al jutge recusat Manuel Penalva, entre els presumptes implicats en la trama corrupta en favor de les empreses de Cursach es troba també Pilar Carbonell, exdirectora general de Turisme de l’actual Govern.
El jutge instructor aprecia que en la recerca dirigida pel jutjat d’instrucció 12 de Palma s’han apreciat indicis de possibles delictes de suborn, pertinença a organització criminal, prevaricació, coaccions, tràfic d’influències, ús d’informació privilegiada, delicte d’omissió del deure de perseguir delictes i delicte contra la salut pública.
La interlocutòria de Florit tanca la fase d’instrucció i dona un termini de 20 dies a les acusacions personades en el procés perquè presentin els seus escrits detallant què delictes imputen als investigats i quines penes sol·liciten per a ells.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull