Des d'Ashome, esperen que la restricció al turisme internacional només es mantengui fins a finals de juny
La Federació de la Petita i Mitjana Empresa demana que les rutes amb Menorca puguin ser considerades un corredor segur connectat amb els principals països emissors. L’aplicació exemplar de les mesures de confinament atorga a l’illa, segons Pime, un factor diferencial respecte d’altres destinacions, fins i tot nacionals.
Pime valora que decisions com la reflectida en l’ordre ministerial continuen perjudicant l’inici d’una temporada turística que encara es veu amb incertesa. Si no es rectifica, avisa, afectarà les empreses de serveis turístics i l’economia de Menorca en general.
Mentrestant, els hotelers de Menorca asseguren que, si es manté la mesura, seria un cop mortal per al turisme, però confien, amb tot, que l’impacte d’aquesta mesura no sigui tan fort. Des de la patronal, esperen que la restricció al turisme internacional en sentit ampli només es mantengui durant l’estat d’alarma, fins a finals de juny. De fet, s’espera que els primers hotels a urbanitzacions obrin a Menorca entre mitjans i finals de juny.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici