Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
El nou president, Toni Fuster, veu com els seus principals reptes la llei de residus o la zonificació
Toni Fuster és ja el nou president de la patronal del petit comerç de Mallorca (Pimeco). Aquest dijous s’ha presentat, amb la seva nova junta, davant els mitjans. Fuster ha afirmat que el seu lideratge estarà marcat per reptes com el nou pla d’equipaments comercials, la nova llei de residus, la neteja o la zonificació turística.
També ha assegurat que no veu com una batalla perduda la lluita per tornar enrere la liberalització de les rebaixes però es necessita, ha dit, el suport dels partits polítics.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació