Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El Consell de Mallorca aprova aquest divendres la moratòria i el Pla Director d'Equipaments Comercials
La patronal del petit comerç, Pimeco, reclama al Consell de Mallorca que sigui més restrictiu amb la moratòria i el Pla Director d’Equipaments Comercials que està previst que aquest divendres aprovi el ple de la institució insular.
Demana també que es paralitzin els projectes que puguin desvirtuar el futur comercial i territorial que s’està dissenyant a molts de municipis, i posa com a exemple localitats com Manacor, Alcúdia, Calvià i Llucmajor on, en detriment del petit comerç i del territori, diuen, es podran continuar tramitant projectes amb una superfície de venda de fins a 2.500 metres quadrats.
El Consell de Mallorca reserva per a Palma les grans superfícies de més de 30.000 m²
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general