Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
L'Ajuntament diu que s'estan fent les inversions necessàries
La patronal Pimeco denuncia la manca de “seguretat, manteniment i neteja” de Palma i no només del centre. Una situació que, diuen, perjudica la imatge de la ciutat i que acaba repercutint el petit i mitjà comerç. Cort rebutja aquestes acusacions. Asseguren que s’estan fent les inversions necessàries.
Els comerciants s’han posat avui els guants i pales i graneres en mà han escenificat el seu descontentament amb la neteja i el manteniment dels carrers de Palma. Denuncien la deixadesa de l’Ajuntament “des de fa més de dos anys” i demanen que es prenguin mesures per millorar la imatge de la ciutat.
Acusen Cort de no estar al costat del petit i mitjà comerç i apunten, també, a una manca de seguretat generalitzada. Una realitat que fa, diuen, que la imatge de Palma, i puntualitzen “no només del centre”, es vegi ressentida. Cort, per part seva, defensa la gestió del consistori.
Pimeco insisteix, però, que han traslladat la seva queixa en més d’una ocasió a l’Ajuntament de Palma sense, lamenten, cap resultat.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja