A les platges de Formentera, els venedors ambulants ofereixen una àmplia varietat de begudes, fruita, menjar, roba i bijuteria que no compten amb les garanties ni sanitàries ni de qualitat.
Es tracta d’un tipus de negoci que no paga, com és lògic, cap tipus d’impost i que, per tant, perjudica el comerç local perquè ofereix els productes a un preu més baix. Els més afectats són els quiosquets i negocis de platja.
Més enllà de les batudes que es fan de manera regular, la PIMEF i el Consell han volgut posar-hi solució a partir de la conscienciació dels turistes. Ha elaborat un total de 5.000 tríptics que informen dels riscs dels productes de la venda ambulant.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui