Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Les patronals i Habtur fan campanya per defensar el lloguer vacacional i critiquen la regulació del Govern
Restauradors, comerciants i petits empresaris de Mallorca han començant a enganxar adhesius als seus establiments amb el lema “Sí al turisme integrador”.
Volen recollir suports a favor del lloguer vacacional en un moment en què, segons diuen, la davallada d’aquest tipus de turisme està fent mal als seus negocis. El sector més afectat seria la restauració, amb davallades d’entre un 20 i un 40 per cent comparat amb ara fa un any. Segons la PIMEM, altres sectors com la construcció, el transport i la indústria estan fent un 20 per cent menys de caixa. El petit comerç també pateix a tot Mallorca, especialment “a les zones no turístiques”.
La patronal Habtur calcula que enguany les Illes deixaran d’ingressar 900 milions d’euros per la retirada del mercat de fins al 50 per cent habitatges, a causa de la nova llei turística aprovada l’any passat. El president d’Habtur, Joan Miralles, diu que una part d’aquesta oferta “està abocada a l’economia submergida”.
Asseguren que la regulació, encara pendent de desenvolupar a cada illa, protegeix el model hoteler tradicional.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions