Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Diuen que és injust i perjudica a les petites empreses
La Patronal de la Petita i Mitjana Empresa considera que el sistema de repartiment de les ajudes, que es publicaran demà, és el més injust i menys equitatiu, diu, que es pot fer. Afirma que s’ha d’afavorir la supervivència de les petites i mitjanes empreses, perquè són les que més estan patint la crisi, sobretot perquè no tenen les possibilitats de les grans per tirar endavant.
El que proposa PIMEM és que no estiguin distribuïdes en funció de les pèrdues econòmiques. Perquè el gruix de pèrdues serà més elevat en una gran empresa, però la possibilitat de sobreviure és menor en una petita empresa.
Defensen que el repartiment es faci com en les ajudes a la restauració de 1.500 euros. En aquest cas ha arribat la mateixa quantitat a totes les empreses, indepentment del seu tamany.
Diu PIMEM que la resposta del Govern a la seva proposta no ha estat favorable. Però des de la patronal insisteixen que s’ha de donar prioritat als que més han patit la crisi.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
Necessiten més lloc que l'assignat per poder exhibir les barques restaurades