Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Amb un decret la presidenta Armengol, amb el vistiplau del Tribunal Superior de Justícia de Balears, es podria mantenir el toc de queda
/EFE
19La Presidenta Pimem Restauració Mallorca (PIMEM), Eugènia Cusí, ha afirmat assegura en una entrevista de l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio que els restauradors aplicaran l’horari i cabudes habituals previs a la pandèmia quan s’acabi l’estat d’alarma, aquest diumenge dia 9 de maig. Ho faran però amb la incertesa de no saber si es faran canvis legislatius fins a darrer moment. Per això, Cusí reclama “saber amb antelació si hi haurà canvis en les restriccions -si podran obrir els interiors, per exemple-, a partir de dilluns que ve”.
Cusí, apart, fa un balanç negatiu de les mesures que s’han aplicat aquestes setmanes en la restauració, i afirma: “Aquestes mesures només afecten els locals amb terrassa, que són una part molt petita del sector: només un 15% que, a més està treballant pràcticament només a mitja jornada”.
Amb la fi de l’estat d’alarma i la situació sanitària globalment positiva en que es troben les Balears, el Govern vol disposar de les eines que siguin necessàries per poder mantenir el virus controlat i assegurar allò que consideren imprescindible: una desescalada lenta. Per això es vol mantenir el toc de queda, els horaris reduïts dels establiments i el control de les trobades socials, però a partir de dilluns es necessitarà d’una altra figura jurídica per tirar-les endavant. S’estaria fent feina, entre d’altres coses, en l’aprovació d’un decret de la presidenta Armengol, que necessitarà el vistiplau del Tribunal Superior de Justícia de Balears.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat