Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
La patronal del petit comerç arriba a Fitur denunciant que grans empreses utilitzen l'illa per "especular amb la flota de cotxes que es posen en règim de lloguer"
230
La patronal del petit comerç de Mallorca, PIMEM, vol que el negoci dels cotxes de lloguer a l’illa “tingui un límit” i que el Govern de les Illes “es posi a treballar per frenar el desembarcament de milers de vehicles a la nostra illa”.
Amb motiu de la fira turística Fitur, PIMEM ha formulat aquesta petició i ha denunciat que les grans empreses de lloguer de cotxes utilitzen l’illa per “especular amb la flota de cotxes que es posen en règim de lloguer”, que passada la temporada turística es venen com a cotxes de segona mà per “quadrar” els seus comptes.
PIMEM creu que s’han de limitar els cotxes de lloguer per la saturació que viuen les carreteres de Mallorca durant els mesos de temporada alta.
En concret, la patronal defensa una xifra màxima de 75.000 i creu necessari per a la competitivitat del territori “fugir de tot increment desmesurat de qualsevol tipus d’oferta que aprofundeixi en la saturació”.
Un tercer element per justificar aquesta limitació és la “nul·la recaptació” de l’impost de matriculació per part del Govern de les Illes.
Finalment, PIMEM adverteix del cost mediambiental, de la “mala imatge” que provoca una illa saturada i d'”una oferta de lloguer de cotxes encoberta”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis