Calendari de les eleccions generals del 29 de novembre
La campanya electoral començarà dia 13 de novembre
Les pimes a Espanya qualifiquen de "vergonyós" el comportament de les petrolieres, que no han abaixat els preus del combustible igual que la que ha tingut el preu de Brent
Sap que ha abaixat el preu de la benzina? Ho ha fet uns quinze cèntims. Però no ha estat una baixada igual que la que ha tingut el preu de Brent, que s’ha desplomat quasi un 60%, a causa de la crisi sanitària pel covid-19.
La patronal espanyola de petites i mitjanes empreses reclama que el govern espanyol controli el preu de la benzina. Plataforma Pymes qualifica de “vergonyós” el comportament de les petrolieres que no han abaixat els preus del combustible de la mateixa manera com ha passat amb el preu del barril de petroli.
A les Balears, la Federació de la Petita i Mitjana Empresa de Mallorca (PIMEM) exigeix que les petrolieres abaixin uentre un 20 i un 25% el preu.
Per la seva banda, l’Associació d’Estacions de Servei a les Balerars critiquen que van emplenar els seus dipòsits amb l’antic preu i amb el confinament estan perden doblers.
Plataforma Pymes demana a la Comissió Nacional de Mercats i la Competència (CNMC) i al Ministeri de Consum que apliqui sancions contra aquest tipus de pràctica. Consideren que si no s’hi fa res, s’estarà fent un rescat encobert a les petrolieres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La campanya electoral començarà dia 13 de novembre
Escorcollen almenys dos domicilis de Platja d'en Bossa en el marc d'una operació que es troba sota secret de sumari
El presumpte autor de l'incendi també està acusat de maltractar la seva parella