Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Les pimes a Espanya qualifiquen de "vergonyós" el comportament de les petrolieres, que no han abaixat els preus del combustible igual que la que ha tingut el preu de Brent
Sap que ha abaixat el preu de la benzina? Ho ha fet uns quinze cèntims. Però no ha estat una baixada igual que la que ha tingut el preu de Brent, que s’ha desplomat quasi un 60%, a causa de la crisi sanitària pel covid-19.
La patronal espanyola de petites i mitjanes empreses reclama que el govern espanyol controli el preu de la benzina. Plataforma Pymes qualifica de “vergonyós” el comportament de les petrolieres que no han abaixat els preus del combustible de la mateixa manera com ha passat amb el preu del barril de petroli.
A les Balears, la Federació de la Petita i Mitjana Empresa de Mallorca (PIMEM) exigeix que les petrolieres abaixin uentre un 20 i un 25% el preu.
Per la seva banda, l’Associació d’Estacions de Servei a les Balerars critiquen que van emplenar els seus dipòsits amb l’antic preu i amb el confinament estan perden doblers.
Plataforma Pymes demana a la Comissió Nacional de Mercats i la Competència (CNMC) i al Ministeri de Consum que apliqui sancions contra aquest tipus de pràctica. Consideren que si no s’hi fa res, s’estarà fent un rescat encobert a les petrolieres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania