Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els afiliats que tenen obert tot l'any volen obrir al més aviat possible i reincorporar el personal progressivament
La PIMEEF té clar que una vegada que les restriccions s’aixecaran, hauran de posar-se les piles i ser creatius per remuntar el vol. Un camí que esperen, en part, es faci de la mà entre restauradors i administracions; bé sigui desplaçant actes ajornats pensant en dates estratègiques a final d’estiu o a principis de la tardor, creant nous esdeveniments per reactivar el sector o amb ajudes.
El president de la PIMEEF, Joan Riera, encara no en pot oferir dades exactes perquè explica la tramitació d’ERTOS continuen en marxa. El que sí assegura és que els afiliats que tenen obert tot l’any volen obrir al més aviat possible i reincorporar el personal progressivament, mentre el gran dubte són els negocis de temporada ja que pot ser alguns d’ells optaran per donar-la per perduda.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren