Logo IB3N
X

Piñero inaugura Terreno Barrio Hotel, un espai obert a veïnats i turistes

La sala d'exposicions i el cinema són part de l'aposta de l'empresa per ser part de l'oferta cultural del barri

12/06/2026

Piñero inaugura Terreno Barrio Hotel, un espai obert a veïnats i turistes

69

El darrer hotel de la companyia mallorquina Piñero s’integra a un dels barris amb més història de Palma: el Terreno que és precisament on l’empresa també té la seu. Obert fa poc més d’un mes, el nou establiment, el Terreno Barrio Hotel, consta d’espais oberts als veïnats.

Amb sala d’exposicions i cinema, és una aposta per ser part de l’oferta cultural del barri. També per als residents s’ha reconvertit la costa entre els dos edificis en un carrer de vianants, d’accés públic perquè els veïnats puguin accedir cap al Passeig Marítim amb més seguretat.

L’hotel consta de dos edificis. S’ha rehabilitat un edifici històric protegit de 1932, obra de l’arquitecte Francesc Casas Llompart, i s’ha construït una altra edificació amb els estàndards d’eficiència energètica de casa passiva i el certificat LEED.

L’Associació de Veïnats del Terreno celebra l’obertura i assegura que serà un punt de trobada pels veïnats que no poden desplaçar-se a la seva seu. La primera exposició que ha acollit la sala d’exposicions de l’hotel és sobre el Black Cat, una discoteca que ocupava aquest espai.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT