Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'escultura de marbre, obra de Benlliure, de la plaça del Mercat ha aparegut tacada amb pintura negra
L'escultura de marbre, obra de Benlliure, de la plaça del Mercat, apareix pintada.
96Més pintades vandàliques a Palma. L’escultura de marbre, obra de Benlliure, de la plaça del Mercat ha aparegut pintada amb pintura negra. Algú li ha pintat al rostre blanc, impol·lut, una mascareta negra. La figura de marbre blanc representa ‘La veritat’ i està situada als peus de l’escultura de bronze d’Antoni Maura, un conjunt de Benlliure inaugurat el 1929.
El batle de Palma, José Hila, ha condemnat l’acció vandàlica. En una roda de premsa, ha condemnat l’agressió al patrimoni cultural de la ciutat i ha lamentat que, a més, suposarà haver de destinar doblers i personal a solucionar-ho.
Hila ha explicat que en tractar-se d’un espai patrimonial, l’actuació haurà de ser “més acurada” que en altres ocasions, i requerirà la intervenció d’un tècnic de cultura per avaluar l’estat abans de la intervenció.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma
El succés va tenir lloc aquest dijous, després d’una baralla per un robatori