Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

David Campaner, Anna Vallespir i Marcos Juncal proposen tres exposicions ben diferents
De la sobreocupació del territori, al distanciament social. Un viatge per les inquietuds de la campanetera Anna Vallespir durant els darrers tres anys, on la seva pintura esdevé un espai de reflexió entorn de la figura humana i la seva realitat.
El gallec Marcos Juncal utilitza la metodologia arqueològica per convertir deixalles en obres d’art. Dona una segona vida als objectes, que situa dins estructures de ferro representant jaciments ficticis, o fins i tot convertint-los en fòssils.
El pobler David Campaner també recupera objectes, en aquest cas vaixelles i papers. A Todo lo que vivimos crida a la reflexió, i reivindica la importància d’acceptar i integrar allò bo i dolent de la vida. Tres disciplines, tres reflexions i un mateix espai. Podeu visitar aquestes exposicions fins al 23 de gener, al casal Can Gelabert de Binissalem.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys