Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
David Campaner, Anna Vallespir i Marcos Juncal proposen tres exposicions ben diferents
De la sobreocupació del territori, al distanciament social. Un viatge per les inquietuds de la campanetera Anna Vallespir durant els darrers tres anys, on la seva pintura esdevé un espai de reflexió entorn de la figura humana i la seva realitat.
El gallec Marcos Juncal utilitza la metodologia arqueològica per convertir deixalles en obres d’art. Dona una segona vida als objectes, que situa dins estructures de ferro representant jaciments ficticis, o fins i tot convertint-los en fòssils.
El pobler David Campaner també recupera objectes, en aquest cas vaixelles i papers. A Todo lo que vivimos crida a la reflexió, i reivindica la importància d’acceptar i integrar allò bo i dolent de la vida. Tres disciplines, tres reflexions i un mateix espai. Podeu visitar aquestes exposicions fins al 23 de gener, al casal Can Gelabert de Binissalem.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió