El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
S'utilitza per fer funcionar la caldera, l'aire condicionat o la calefacció
Si es capola el pinyol de l’oliva, s’obté combustible de biomassa. Una opció més econòmica i ecològica que no el combustible de petroli, per exemple. A Son Catiu, l’utilitzen per fer funcionar la caldera, l’aire condicionat i la calefacció durant tot l’any, per la qual cosa en necessiten uns 60.000 quilos.
Enguany tenen molt de pinyol. De fet, asseguren que ja han hagut de treure les saques, perquè si no no hi cabrien, ja que des que ha començat la temporada, han collit 1.800.000 quilos d’oliva. Amb el que sobra, ho venen a empreses i a particulars, com en Víctor i en Luis Miguel. En el seu cas l’empren per a una caldera, tot i que també es podria usar per estufes a posta.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle