Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
S'utilitza per fer funcionar la caldera, l'aire condicionat o la calefacció
Si es capola el pinyol de l’oliva, s’obté combustible de biomassa. Una opció més econòmica i ecològica que no el combustible de petroli, per exemple. A Son Catiu, l’utilitzen per fer funcionar la caldera, l’aire condicionat i la calefacció durant tot l’any, per la qual cosa en necessiten uns 60.000 quilos.
Enguany tenen molt de pinyol. De fet, asseguren que ja han hagut de treure les saques, perquè si no no hi cabrien, ja que des que ha començat la temporada, han collit 1.800.000 quilos d’oliva. Amb el que sobra, ho venen a empreses i a particulars, com en Víctor i en Luis Miguel. En el seu cas l’empren per a una caldera, tot i que també es podria usar per estufes a posta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions