Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Un centenar dels 585 que hi ha projectats per al 2020 seran dotacionals: habitatges d'entre 35 i 40 m² amb espais compartits
L’Institut Balear de l’Habitatge (IBAVI) ja té gairebé enllestits una promoció de cinc pisos al Carrer Regal de Palma, a Son Gotleu. S’entregaran al gener. Són els primers habitatge que s’enllestiran dels 585 que hi ha projectats per al 2020.
És per això que gairebé un centenar d’aquests nous habitatges seran dotacionals: pisos petits amb espais compartits. Una promoció a Mallorca, i una altra, ja prou avançada a Menorca, a Maó. Aquesta concretament seran pisos d’entre 35 i 40 metres amb cuina comunitària amb menjador, bugaderia i sala de cures i fisioteràpia.
A més de donar resposta a l’emergència habitacional, l’IBAVI fa feina en la lluita contra el canvi climàtic. Per això aposta per utilitzar materials més ecològics, com el marès, que formen part del paisatge de Mallorca i contaminen menys.
L’altre repte de l’IBAVI és escurçar els temps de construcció i incrementar-ne la sostenibilitat.
Més informació:
El Govern construirà 200 pisos de protecció oficial a la Part Forana de Mallorca
Comença la construcció de 24 habitatges de protecció oficial a Platja d’en Bossa
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases