Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Unes 14.000 persones assisteixen a ambdues festes
Eivissa celebra aquest cap de setmana l’inici de la temporada de les discoteques. El tret de sortida de les famoses festes d’obertura va tenir lloc anit a Pachá i Amnesia. Avui és el torn d’Ushuaia i Hï, ambdues a Platja d’en Bossa.
Són les 12 del migdia i Ushuaia Ibiza obre les portes a una nova temporada. Els esperen 12 hores de festa ininterrompuda. La prevenda per internet es va exhaurir aquesta mateixa setmana, però els primers a arribar encara han pogut adquirir-ne una a taquilla.
A primera hora de la tarda, la pista de ball oferia una imatge quasi oblidada. Amb una capacitat per a 7.500 persones, aquesta pista veurà passar les actuacions de 6 DJs. I a les 11 de la nit, obrirà les portes Hï Ibiza també amb totes les entrades exhaurides en la seva prevenda.
Seran unes altres 12 hores de festa per un inici de temporada de luxe.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols