Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La UCI ampliada té capacitat per fins a 33 pacientes de COVID-19 i 11 pacients més amb altres patologies
L’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera ha activat el Pla de Contingència per ampliar l’Unitat de Cures Intensives (UCI) de l’Hospital Can Misses, que pot arribar fins a 44 pacients, 33 d’ells amb COVID-19. Per ampliar l’UCI, s’ha d’habilitar la zona de cirurgia i això pot suposar ajornar les operacions que no siguin urgents.
En aquests moments, ja només queden tres llits lliures a l’UCI de l’Hospital Can Misses, que està ocupada amb 10 pacients de COVID-19 i dos més amb altres malalties. Salut ha notificat aquest divendres 190 nous contagis, són 66 menys que ahir, però continua sent una xifra elevadíssima. A més, a Eivissa tenim 1758 casos actius, una xifra que representa quasi un terç de les persones que s’han contagiat des de l’inici de la pandèmia.
Recordem que a partir d’aquest dissabte, durant 5 dies, hi haurà tests massius a Vila, al poliesportiu des Pratet, des de les 9 del matí fins a les 6 de la tarda.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat