Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La UCI ampliada té capacitat per fins a 33 pacientes de COVID-19 i 11 pacients més amb altres patologies
L’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera ha activat el Pla de Contingència per ampliar l’Unitat de Cures Intensives (UCI) de l’Hospital Can Misses, que pot arribar fins a 44 pacients, 33 d’ells amb COVID-19. Per ampliar l’UCI, s’ha d’habilitar la zona de cirurgia i això pot suposar ajornar les operacions que no siguin urgents.
En aquests moments, ja només queden tres llits lliures a l’UCI de l’Hospital Can Misses, que està ocupada amb 10 pacients de COVID-19 i dos més amb altres malalties. Salut ha notificat aquest divendres 190 nous contagis, són 66 menys que ahir, però continua sent una xifra elevadíssima. A més, a Eivissa tenim 1758 casos actius, una xifra que representa quasi un terç de les persones que s’han contagiat des de l’inici de la pandèmia.
Recordem que a partir d’aquest dissabte, durant 5 dies, hi haurà tests massius a Vila, al poliesportiu des Pratet, des de les 9 del matí fins a les 6 de la tarda.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús