Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Tendrà lloc a partir d'aquest dimarts, primer de novembre, a través d'un conveni valorat en 12,6 milions d'euros
A partir d’aquest dimarts, primer de novembre, l’Ib-Salut derivarà prop de 900 pacients mensuals al grup Quirón i a Agrupació Mèdica, mitjançant un conveni per valor de 12,6 milions d’euros, prorrogables a 27 milions.
El Servei de Salut oferirà als pacients la possibilitat d’adreçar-se a les entitats concertades, principalment de les especialitats de dermatologia, aparell digestiu, oftalmologia i otorrinolaringologia, i traumatologia i cirurgia ortopèdica. El pla és continuar escurçant les llistes d’espera.
Una altra manera de reduir les llistes d’espera és fer front a l’absentisme en les cites, que és d’un 9,5. Així mateix, l’Ib-Salut vol facilitar l’anul·lació als pacients que així ho desitgin. En aquests moments, l’anul·lació de la cita sol ser telefònica.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat