Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Tendrà lloc a partir d'aquest dimarts, primer de novembre, a través d'un conveni valorat en 12,6 milions d'euros
A partir d’aquest dimarts, primer de novembre, l’Ib-Salut derivarà prop de 900 pacients mensuals al grup Quirón i a Agrupació Mèdica, mitjançant un conveni per valor de 12,6 milions d’euros, prorrogables a 27 milions.
El Servei de Salut oferirà als pacients la possibilitat d’adreçar-se a les entitats concertades, principalment de les especialitats de dermatologia, aparell digestiu, oftalmologia i otorrinolaringologia, i traumatologia i cirurgia ortopèdica. El pla és continuar escurçant les llistes d’espera.
Una altra manera de reduir les llistes d’espera és fer front a l’absentisme en les cites, que és d’un 9,5. Així mateix, l’Ib-Salut vol facilitar l’anul·lació als pacients que així ho desitgin. En aquests moments, l’anul·lació de la cita sol ser telefònica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106