Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Tendrà lloc a partir d'aquest dimarts, primer de novembre, a través d'un conveni valorat en 12,6 milions d'euros
A partir d’aquest dimarts, primer de novembre, l’Ib-Salut derivarà prop de 900 pacients mensuals al grup Quirón i a Agrupació Mèdica, mitjançant un conveni per valor de 12,6 milions d’euros, prorrogables a 27 milions.
El Servei de Salut oferirà als pacients la possibilitat d’adreçar-se a les entitats concertades, principalment de les especialitats de dermatologia, aparell digestiu, oftalmologia i otorrinolaringologia, i traumatologia i cirurgia ortopèdica. El pla és continuar escurçant les llistes d’espera.
Una altra manera de reduir les llistes d’espera és fer front a l’absentisme en les cites, que és d’un 9,5. Així mateix, l’Ib-Salut vol facilitar l’anul·lació als pacients que així ho desitgin. En aquests moments, l’anul·lació de la cita sol ser telefònica.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"