Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El Consell de Mallorca no té temps d'incorporar la limitació a les zones madures com exigeix Medi Ambient
El Pla d’Intervenció en Àmbits Turístics, que havia de regular definitivament el lloguer turístic a Mallorca, no s’aprovarà aquesta legislatura. La Conselleria insular de Territori no arriba a temps d’ajustar-se a les restriccions de la Comissió Balear de Medi Ambient.
L’òrgan, fa 3 setmanes ja vos ho explicàrem, demanava que es limitin les noves autoritzacions d’allotjament a les zones madures: Platja de Palma, s’Arenal, Palmanova – Magaluf, Peguera-Santa Ponça, Cales de Mallorca i Cala Millor.
Queda així paralitzada l’aprovació definitiva del PIAT fins després de les eleccions municipals i autonòmiques, en cas que es revalidi el Pacte.
Medi Ambient demana que els ajuntaments utilitzin índexs de capacitat turística més reals
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats