El ferit en els Jocs des Pla surt de l’UCI de Son Espases
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta

La Conferència Sectorial d'Agricultura i Desenvolupament Rural ha abordat amb les Comunitats Autònomes la Política Agrària Comuna
La Conferència Sectorial d’Agricultura i Desenvolupament Rural ha abordat amb les Comunitats Autònomes la Política Agrària Comuna acordada a la cimera de la Unió Europea.
El ministre d’Agricultura, Pesca i Alimentació, Luis Planas, i els consellers de les diferents comunitats autònomes han analitzat quina serà la seva aplicació a Espanya. Planas ha defensat que Espanya ha aconseguit el seu objectiu d’obtenir almanco els 47.500 milions d’euros actuals en les ajudes de la PAC, encara que han canviat les regles per a la seva aplicació.
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui
Amb les negociacions paralitzades, comença un cap de setmana de serveis mínims i de mobilitzacions