La tromba d'aigua de dimarts vespre cobria els cotxes, tombava parets, arbres i envestia tot allò que trobava enmig
Camps de futbol, botigues, locals, pàrquings soterranis i plantes baixes han quedat completament negades a Maó.
Els bombers han treballat fins ben entrada la matinada d’aquest dimecres per atendre una trentena d’inundacions, com el Cos de Gràcia, l’avinguda de Menorca, els cinemes Ocimax, o al port. Al pàrquing de l’Esplanada, els bombers han estat prop de 8 hores i han buidat el soterrani d’aigua.
La concentració més gran de pluja s’ha registrat precisament a Maó amb 68 litres per metre quadrat. 64 a Sant Climent i més de 55 a Ciutadella. Tot i que l’illa continua en alerta, per sort, després de la tempesta, ha tornat a sortir el sol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El web IB3.org/directe oferirà aquest dimecres una cobertura especial de la jornada gran de les festes de Ciutadella, amb connexions en directe i la retransmissió íntegra dels principals actes
La petita estava ingressada a l'UCI Pediàtrica de Son Espases