Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Reclamen que Menorca i Balears ofereixin immediatament a l'Estat el seus ports per poder acollir els immigrants rescatats
El pesquer de Santa Pola 'Nuestra Madre de Loreto'.
76La plataforma Benvinguts Refugiats Menorca es mostra indignada davant la “ineficàcia i falta de solidaritat” del Govern central a l’hora d’oferir un port segur per a que el pesquer de Santa Pola ‘Nuestra Madre de Loreto’ pugui desembarcar els 12 immigrants rescatats al Mediterrani. L’embarcació va rescatar aquestes persones a alta mar, després que una patrulla del govern de Líbia els hagués punxat la nàutica amb la qual viatjaven.
Els ports de Malta i Itàlia els han tancat les portes i Espanya ha recomanat el seu retorn a Líbia. Una proposta que indigna la Plataforma per ser ‘un país que incompleix la Convenció de Ginebra i els drets humans’.
Reclamen que Menorca i Balears ofereixin immediatament a l’Estat el seus ports per poder acollir aquestes persones
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació