Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El Govern, però, no permetrà que cap tipus d'oferta vacacional incompleixi la llei i desmenteix que es tracti d'economia col·laborativa
Les principals plataformes de lloguer vacacional asseguren observar amb molta atenció la reforma de la llei turística que regularà la seva activitat. Reunides en un debat organitzat per la Universitat de les Illes Balears (UIB), han advertit que plantaran cara a l’obligació de fer constar a les webs el número de llicència de l’habitatge atorgat per la Conselleria. Asseguren que el Govern no té competències en aquesta matèria i recorden el cas de Catalunya, on han recorregut un article molt semblant davant els tribunals.
La directora general de Turisme, Pilar Carbonell, ha advertit que no permetrà que cap tipus d’oferta vacacional incompleixi la llei i desmenteix que es tracti d’economia col·laborativa.
Segons les xifres de Homeaway, els lloguers a les Balears mouen 1.000 milions d’euros anuals a les Illes. AirBNB declara 550 milions de facturació i uns ingressos mitjans de 6.800 euros anuals per als anfitrions.
Durant el debat, el president de l’Associació Hotelera d’Alcúdia-Can Picafort ha acusat el lloguer vacacional d’haver trencat l’equilibri entre turistes i residents per la massificació que causen durant l’estiu, i de reduir la qualitat del turisme balear.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys