Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Amb el bon temps, molta gent ha aprofitat per passar el dia a la platja. Però la gran afluència ha fet tancar tres cales a Calvià i una a Palma. A mitjan capvespre han reobert, però cal recordar que només es permet estar-hi fins a les 9 del vespre
Amb el bon temps, molta gent ha aprofitat per passar el dia a la platja. Però la gran afluència ha fet tancar tres cales a Calvià i una a Palma. A mitjan capvespre han reobert, però cal recordar que només es permet estar-hi fins a les 9 del vespre.
Devers les 12 del migdia i fins a les 5 i mitja del capvespre han tancat Cala Comtessa, Cala Xinxell i la platja del balneari d’Illetes, a Calvià. La capacitat permesa per garantir les mesures de seguretat s’ha superat i s’hi ha prohibit l’entrada. La Policia Local hi ha tallat també els accessos amb cotxe.
I a Palma, a les 12.30 ha tancat Cala Major. L’ocupació, que és de 1.250 persones ha arribat al 90 per cent. Finalment, ha reobert abans de les 5 de l’horabaixa.
I mateixa imatge avui, a la majoria d’indrets de Mallorca.
Diumenge 16 de maig i la platja tan plena com si fóssim a l’estiu. En alguns indrets de l’illa, el termòmetre ha superat els 30 graus i, per això, molts mallorquins han vingut a refrescar-se a la vorera de la mar. Sa Ràpita plena de para-sols, geleres i tovalloles, sembla un dia d’agost.
El vent del sut-oest a més ha animat a practicar el windsurf. La gent assegura que a la platja se senten més lliures, mantenen la distància de seguretat amb els banyistes i gaudeixen d’estones sense mascareta.
Els nins també s’ho han passat bé fent castells d’arena, jugant i nedant. Un dia en família i amics.
Avui altes temperatures i també radiació del sol molt elevada. La crema protectora ha estat indispensable per no cremar-se.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús