Centenars de persones celebren a les platjes de Palma la revetlla de Sant Joan.
Molt d’ambient a la platja de can Pere Antoni, amb els tradicionals foguerons i torrades. Al Parc de la Mar hi ha hagut tallers infantils, corredimonis, balls populars, el pregó a càrrec del Dimoni Bufó, Tomeu Caragol, i el tradicional correfoc amb la participació de 10 colles de dimonis.
La nit, tot i ser la més curta de l’any, s’espera llarga i màgica. La Conselleria de Medi Ambient recomana precaució amb el foc per l’alt risc d’incendis.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros