Mor un home de 61 anys en un accident laboral a Manacor
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora

Creuen que l'autogestió és l'única sortida que els queda pel dèficit d'inversió i cura de l'Ajuntament
La Plataforma de Veïnats i Hotelers Por una Playa de Palma cívica vol l’autogestió econòmica i financera del districte davant la manca d’inversió municipal en seguretat, neteja i infraestructures. Denuncien l’incompliment de l’Ajuntament de Palma en la modificació de l’ordenança de l’ús cívic dels espais públics.
Aquesta situació, diuen, ha provocat un deteriorament de la convivència i una degradació de la zona com a destinació turística. Creuen que l’autogestió és l’única sortida que els queda pel dèficit d’inversió i cura de l’Ajuntament, tot i que diuen que Platja de Palma, aporta el 34% dels recursos municipals.
L’Ajuntament nega que hagi un oblit d’inversions i recorda que s’ha incrementat el nombre de policies i el servei de neteja.
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat