Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Creuen que l'autogestió és l'única sortida que els queda pel dèficit d'inversió i cura de l'Ajuntament
La Plataforma de Veïnats i Hotelers Por una Playa de Palma cívica vol l’autogestió econòmica i financera del districte davant la manca d’inversió municipal en seguretat, neteja i infraestructures. Denuncien l’incompliment de l’Ajuntament de Palma en la modificació de l’ordenança de l’ús cívic dels espais públics.
Aquesta situació, diuen, ha provocat un deteriorament de la convivència i una degradació de la zona com a destinació turística. Creuen que l’autogestió és l’única sortida que els queda pel dèficit d’inversió i cura de l’Ajuntament, tot i que diuen que Platja de Palma, aporta el 34% dels recursos municipals.
L’Ajuntament nega que hagi un oblit d’inversions i recorda que s’ha incrementat el nombre de policies i el servei de neteja.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors