L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Alguns negocis fan feina per obrir ja la setmana que ve i altres no obriran fins al juliol
La zona turística de Platja d’en Bossa, a poc a poc, comença a despertar. Alguns negocis fan feina per obrir ja la setmana que ve. Altres no obriran fins al juliol. Sigui com sigui, tots coincideixen que serà un estiu atípic marcat per l’absència de les discoteques.
Alguns restaurants de primera línia de mar enllesteixen els preparatius per obrir la setmana que ve. Els del tram final de la platja s’esperaran al juliol. També els lloguers de cotxe han decidit esperar al juliol, en consonància amb l’obertura de la major part dels hotels de la zona, tot i que alguns ja han anunciat que no obriran aquest estiu. La major part dels restaurants romanen tancats, però una petita part vol començar ja a provar sort.
Alguns carrers de Platja d’en Bossa són especialment sensibles a l’absència de l’oci nocturn, ja que molts dels seus bars sobreviuen gràcies a la venda d’entrades per a les discoteques.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues