Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Alguns negocis fan feina per obrir ja la setmana que ve i altres no obriran fins al juliol
La zona turística de Platja d’en Bossa, a poc a poc, comença a despertar. Alguns negocis fan feina per obrir ja la setmana que ve. Altres no obriran fins al juliol. Sigui com sigui, tots coincideixen que serà un estiu atípic marcat per l’absència de les discoteques.
Alguns restaurants de primera línia de mar enllesteixen els preparatius per obrir la setmana que ve. Els del tram final de la platja s’esperaran al juliol. També els lloguers de cotxe han decidit esperar al juliol, en consonància amb l’obertura de la major part dels hotels de la zona, tot i que alguns ja han anunciat que no obriran aquest estiu. La major part dels restaurants romanen tancats, però una petita part vol començar ja a provar sort.
Alguns carrers de Platja d’en Bossa són especialment sensibles a l’absència de l’oci nocturn, ja que molts dels seus bars sobreviuen gràcies a la venda d’entrades per a les discoteques.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors