Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Alguns negocis fan feina per obrir ja la setmana que ve i altres no obriran fins al juliol
La zona turística de Platja d’en Bossa, a poc a poc, comença a despertar. Alguns negocis fan feina per obrir ja la setmana que ve. Altres no obriran fins al juliol. Sigui com sigui, tots coincideixen que serà un estiu atípic marcat per l’absència de les discoteques.
Alguns restaurants de primera línia de mar enllesteixen els preparatius per obrir la setmana que ve. Els del tram final de la platja s’esperaran al juliol. També els lloguers de cotxe han decidit esperar al juliol, en consonància amb l’obertura de la major part dels hotels de la zona, tot i que alguns ja han anunciat que no obriran aquest estiu. La major part dels restaurants romanen tancats, però una petita part vol començar ja a provar sort.
Alguns carrers de Platja d’en Bossa són especialment sensibles a l’absència de l’oci nocturn, ja que molts dels seus bars sobreviuen gràcies a la venda d’entrades per a les discoteques.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma