Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Jugarien 33 enfrontaments en dues setmanes; les semifinals i la final es disputarien a partit únic
A la LEB Or no se sap que passarà a la lliga. En canvi a l’ACB ja es té un full de ruta si finalment es reprèn la competició.
Avui els 18 equips de l’ACB han decidit en una assemblea extraordinària donar per finalitzada la temporada regular i reprendre la competició en un format de play-off entre els millors dotze equips classificats fins ara.
Aquest torneig s’organitzaria en dos grups de 6 equips. Els dos millors classificats de cada grup passarien a semifinals i els dos que guanyin passarien a la final. Ambdues serien a partit únic.
En total serien 33 partits en dues setmanes. Tot això, però, queda pendent de saber si finalment les condicions per competir són segures i no impliquen cap risc pels equips que la disputarien.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania