Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El Bàsquet Sant Antoni i el Palmer Basket Mallorca Palma lideren la classificació després de les dues primeres jornades
La segona jornada de la Segona FEB ha estat la somiada pels equips balears. Ple de victòries contundents que deixen el Class Bàsquet Sant Antoni com a líder de la classificació després d’imposar-se a casa al CB Santfeliuenc per 86-64, amb Gregory Gantt com a màxim anotador del partit amb 14 punts.
Ben igual que els eivissencs, el Palmer Basket Mallorca Palma també va guanyar el seu segon partit, 61-91 a la pista del Bisbal Bàsquet, i és colíder. Youssuf Traoré va ser l’home del matx. El pivot de només 17 anys va firmar una estadística brillant: 15 punts, 14 rebots i 31 de valoració per liderar la remuntada dels mallorquins.
El Fibwi Palma va perdre a domicili a la primera jornada, però ha donat tot un espectacle en el seu debut a Son Moix i ja és cinquè a la taula. 88-55 contra el Salou, amb actuacions destacades d’Owen Long i Patrick Spencer. Aquest darrer va ser l’MVP del matx amb 17 punts, 10 rebots, una assistència i 26 de valoració.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial