Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

Els convenis per posar en marxa la gratuïtat encara no estan firmats. A Balears, prop de 10.000 infants d'entre 0 i 3 anys han estat escolaritzats
El primer de setembre marca l’inici del curs escolar, tot i que a la pràctica només els centres d’educació infantil inicien les classes. En el cas de Mallorca, bona part de la setantena d’escoletes privades posen en marxa la maquinària, incorporant alguns infants nous, sovint entre plors.
Na Vessi, mare de n’Elif, el deixa per primera vegada només durant mitja hora. I ho fa contenta, en veure que el seu fill no plora. Però, en recollir-lo, constata que té la cara plena de llàgrimes. Els inicis no són fàcils.
Des de l’inici de curs i fins al pròxim dia 12, va començant el període lectiu per a tots els centres d’educació infantil. En total, a Balears, prop de 10.000 infants d’entre 0 i 3 anys són escolaritzats.
Una de les novetats d’enguany és la gratuïtat de les 4 hores lectives del curs de 2 a 3 anys, en els centres públics i els de la xarxa complementària. No obstant això, encara no s’han firmat els convenis per posar-ho en marxa. La Federació d’entitats locals, la Felib, ja en té l’esborrany i es tornarà a reunir amb la Conselleria d’Educació a principis de la setmana que ve.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament