Una comitiva fúnebre ha recorregut els carrers d'Eivissa en la festa que dona pas a la Quaresma
Dimecres de Cendra, s’ha enterrat la sardina i s’ha acabat el carnaval. A Eivissa, unes 60 persones han format la comitiva fúnebre, que ha recorregut els carrers de la ciutat entre els laments de les ploraneres. La festa, que organitza des de fa més d’una dècada l’associació de veïns des Clot en col·laboració amb l’Ajuntament d’Eivissa, ha acabat al Parc de la Pau, on molta gent esperava per enterrar simbòlicament els dies de carnaval. Per l’ocasió, s’han torrat també 90 kilos de sardines que s’han repartit entre els assistents i han donat per inaugurada l’època de la Quaresma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be