Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
L'objectiu és poder fer un inventari de tots els d'anys que ha patit el municipi per fer la petició oficial de declaració de zona catastròfica
Des de primera hora del matí, l’oficina d’informació i suport a la ciutadania per als afectats per a les inundacions des Mercadal, no ha aturat de rebre visites.
Tots els afectats poden fer una petició per intentar compensar les pèrdues que els ha suposat el temporal. Ho poden fer: tant si viuen a la zona urbana, i han tingut desperfectes en instal·lacions tècniques, mobiliari o vehicles; com si viuen a la zona rústica, i han patit conseqüències en el bestiar, en els murs o en la maquinària agrícola.
L’objectiu és poder fer un inventari de tots els d’anys que ha patit el municipi. La valoració servirà tant perquè el Consell de Menorca pugui fer la petició oficial de declaració de zona catastròfica com per que els vesins puguin recuperar part d’aquests danys a través del consorci de compensació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural