Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La segona trobada dels Consells de Participació Infantil i Adolescent de les Illes Balears analitzaran com els afecta la violència a les xarxes, en l'esport i l'oci, dins de la família o a les escoles
Sota el lema “Protegim ara per un futur sense violència”, una cinquantena de joves d’entre 11 i 17 anys s’han trobat aquest cap de setmana a Felanitx per fer propostes a les administracions públiques. Tots ells són membres dels onze consells de la infància o de l’adolescència que hi ha establerts als municipis de les Illes que han estat declarats ciutats amigues de la infància.
La segona trobada dels Consells de Participació Infantil i Adolescent de les Illes Balears té lloc els dies 12 i 13 d’abril a Cala Ferrera (Felanitx), organitzada pel comitè balear d’Unicef i l’Ajuntament de Felanitx. Té per objectiu facilitar l’exercici del dret dels infants i dels adolescents a participar en els assumptes que els afectin.
Els joves, que pertanyen a deu municipis de les Balears, analitzaran la violència en quatre àmbits: a les xarxes, en l’esport i l’oci, dins de la família o a les escoles. Una vegada feta la diagnosi, redactaran un manifest de conclusions per resoldre la violència.
Les propostes que facin els joves s’adreçaran a les administracions locals, insulars i autonòmica perquè les tinguin en compte a l’hora d’informar les polítiques públiques relacionades amb la joventut.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús