Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

S'han realitzat 25 vols de repatriació, principalment a Alemanya i Anglaterra
Poc moviment de passatgers a l’Aeroport de Palma, però durant l’horabaixa d’avui dilluns s’ha pogut veure molta gent a la zona de sortides. Sobretot, turistes internacionals i nacionals que tornen a ca seva.
De fet, segons la Conselleria de Mobilitat, s’han realitzat 25 vols de repatriació, principalment a Alemanya i Anglaterra. Però no tothom ha pogut tornar a casa ja que avui s’han cancel·lat 44 dels 272 vols programats.
S’ha de recordar que el Govern ha demanat a l’executiu espanyol la restricció gairebé absoluta de les connexions aèries i marítimes.
Mentrestant, la Guàrdia Civil i la Policia Nacional han reforçat els controls als aeroports i ports de les Illes per sensibilitzar de la situació de la crisi sanitària. Segons la delegació del govern espanyol, la primera jornada de restriccions en dia feiner ha transcorregut amb normalitat, sense incidències significatives i amb un ampli seguiment.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys