Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'AEMET tenia actiu un avís taronja, però només s'han produït dues pujades importants de 92cm a les 5:30 i de 87cm a les 9:30
Poc moviment de rissagues el que s’ha viscut aquest matí a Ciutadella, tot i que l’AEMET ha activat l’avís taronja fins aquest migdia.
L’oscil·lació més important s’ha registrat a les cinc i mitja de la matinada i ha estat d’uns 92 cm. Més tard, a les nou i mitja se n’ha produït un altre de 87. A partir d’aquest moment ha baixat la intensitat del fenomen i no hi ha hagut més rissagues importants fins que a les 12 s’ha donat per tancat l’avís. Una vegada finalitzat ha passat directament a verd i no s’esperen més rissagues en els pròxims dies, ja que les condicions meteorològiques no són propícies.
Es tracta del tercer avís important per rissagues en només 10 dies a on destaca el de dia 19 i 20 de juny de fins a un metre i mig d’oscil·lacions i que va provocar diferents incidents. També es va produir un avís el dissabte on es van registrar fins a 90 cm d’oscil·lació. Davant aquesta situació els establiments han pres mesures preventives.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat