Funciona només aquesta setmana coincidint amb la Setmana Europea de la Mobilitat
Coincidint amb la Setmana Europea de la Mobilitat, els treballadors del polígon de Son Castelló disposen, fins divendres, d’un servei gratuït de bus llançadora entre aparcaments que hi ha la perifèria fins a l’interior del polígon.
Posar fi als col·lapses de trànsit que es produeixen cada dia a les hores d’entrada i sortida de la feina i millorar el complicat aparcament als carrers del polígon, on fan feina més de 20 mil persones, és l’objectiu d’aquest servei. La realitat és, però, que tan sols una persona ha pujat al bus a les 8 i mitja del matí i al de les 9 no hi ha pujat ningú.
El servei ja va funcionar de manera experimental entre els mesos d’abril i juny i l’Associació d’Industrials de Mallorca (ASIMA), que gestiona el polígon, assegura que el feien servir una vintena de persones de mitjana. La intenció és que l’Ajuntament de Palma assumeixi el servei, que ara financen diverses empreses.
Avui matí, mentre que aparcar a l’interior del polígon era molt complicat, l’aparcament dissuasori de Son Fuster, amb prop de mil places, estava quasi buit. El bus llançadora funcionarà fins divendres en horari de matí (de 8 a 9h) migdia (de 13 a 14h) i horabaixa (de 17 a 19h) , coincidint amb les entrades i sortides dels treballadors de les empreses.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'