Recorda que l'única mesura consensuada entre els tres socis a Menorca va ser l'enderrocament dels ponts de la carretera general
El rebuig de Més per Menorca al decret de mesures urgents del Govern s’afegeix al de l’altre soci de govern del PSOE al Consell de Menorca, Podem. Els socialistes defensen la mesura com una eina per reactivar la construcció i garantir la seguretat dels establiments turístics, però Podem no ho veu justificat. La formació morada recorda que l’única mesura consensuada entre els tres socis a Menorca per ser incorporada al decret, va ser l’enderrocament dels ponts de la carretera general, però en cap cas li van consultar la possibilitat d’augmentar el volum dels hotels.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Hi va haver tres vehicles implicats: dos turismes i un tractor