Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Reclamen declarar de servei públic la ruta entre l'illa i Barcelona
Podem reclama més inversions per Menorca als pressupostos generals de l’Estat. A través d’esmenes, la formació morada exigeix partides per a la millora connectivitat aèria. Bàsicament l’increment del descompte de resident del 75% en els vols amb la península més un 1,2 milions d’euros per a declarar de servei públic la ruta amb Barcelona. Demana, també, 85 milions per a la connexió elèctrica amb Mallorca. Per a la secretària general de Podem Balears, Mae de la Concha, els menys de 5 milions previstos per a l‘illa son indignants. Podem reclama un milió d’euros per a equipar el Teatre des Born.
De la Concha critica el maltracte que l’estat imposa a Balears i denuncia que els pressupostos s’utilitzen com a arma electoral.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions